Általános Szerződési Feltételek
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az ebredoszexualitas.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
A szerződés nyelve: magyar.
I. Üzemeltetői adatok
- Cégnév: Liliverzum Kft.
- Székhely: 1077 Budapest, Jósika utca 11. fszt. 8.
- Adószám: 32067952-1-42
- Elektronikus elérhetőség: ebredoszex@gmail.com
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:
Rackforest Kft.
1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22, 3. em. 3008 a.
Szervertermek címe: XIII. kerület 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22., 3. em. | VIII. kerület 1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 13. | X. kerület 1108 Budapest, Kozma u. 2.
Számlázási cím: 1116 Budapest, Sáfrány utca 6.
Adószám: 14671858-2-43
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-74088/2014
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
II. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A ebredoszexualitas.hu weboldalon megtalálhatóak azon termékek, amelyek az Ébredő Szexualitás blog írónője „Polilili” által készített szellemi, és egyéb más termékek, és szolgáltatások, melyekre kiemelt keresleti igény van.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
III. Rendelési információk
A megjelenített digitális termékek kizárólag a www.ebredoszexualitas.hu oldalon keresztül, online rendelhetőek meg.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Oldalunkon termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített e-mail címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
A rendelés menete:
Az adott termék oldal alján találja a megrendelőlapot, melyen kiválaszthatja a megvásárolni kívánt terméket illetve szolgáltatást. A fizetési módot is itt tudja kiválasztani. Miután a megrendelőlapon választott a fizetési lehetőségek közül, kérjük tekintse át a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót.
A vásárlás befejezéséhez a jelölőnégyzet kipipálásával Ön kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, továbbá, hogy az Adatkezelési Tájékoztatót elolvasta, megértette, és elfogadja azokat, illetve hozzájárul az abban foglalt adatkezeléshez. A terméket/szolgáltatást a “Megrendelés” gombra kattintva tudja megrendelni.
A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató rendszere automatikus visszaigazoló e-mailben jelzi a megrendelés befogadását. Az e-mailben szerepel a választott szolgáltatás vagy termék neve, a végösszeg, a választott fizetési mód, továbbá a személyes adatai, számlázási címe.
Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Ha a Barion bankkártyás fizetési lehetőséget választotta, a sikeres tranzakcióról a bankkártyás fizetés szolgáltatója, a Barion is küld e-mailt.
Online internetes kártyás fizetés – Barion:
Online bankkártyás fizetés esetén átirányítjuk a Barion oldalára. A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel a fizetés a Barion titkosított oldalán történik, a bakkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi.
A Barion Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Regisztrációt nem igényel, az első fizetésnél tud a Vásárló regisztrálni, ez opcionális. A Vásárlónak ingyenes a fizetés, a regisztráció és a Barion tárca használata is. A bankkártya adatokat regisztráció után nem szükséges beírni a Barion elfogadó felületeken. A fizetés regisztráció után a Barion mobiltelefonos appon keresztül is lehetséges.
Részletfizetés menete:
Ha a Vásárló a részletfizetést választja, akkor az adott megrendelésen belül a megrendelt termék első részösszegének kifizetésével automatikusan meghatalmazza a szolgáltatót, hogy a vásárlásnál használt fizetési eszközéről (Barion egyenleg vagy bankkártya) a későbbiekben akár újabb jóváhagyás nélkül vonjon le pénzt. A számlakivonatokon a Barion Payment Zrt. fog szerepelni.
A részösszegek automatikusan levonásra kerülnek a meghatározott fordulónapon. A fordulónap és a részösszegek darabszáma termékenként eltérő lehet, erről a termékek leírásánál tájékozódhat bővebben a Vásárló.
IV. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09:00-18:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
V. A megrendelt termék kifizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk meg a hozzáférést a termékhez.
- Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben a megbeszélt részvételi helyen.
- Barion online bankkártyás fizetés
- Revolut fizetés.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
VI. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék hozzáférésétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni. Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni.
Bizonyos esetekben az eladó hosszabb pénzvisszafizetési időszakot határozhat meg, melyről az ajánlat oldalán értesíti a fogyasztót.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
- részletfizetés esetén, ha a hozzáféréstől számítva letelt az elállási vagy pénzvisszafizetési határidő.
VII. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
VIII. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy (pl. alvállalkozója) számára, kivéve abban az esetben, amennyiben a Vásárló digitális termékhez való hozzáférés megadásához ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
IX. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
Kelt:. 2023. január 18.