Panaszkezelési szabályzat

A www.ebredoszexualitas.hu, továbbá a www.oktatas.ebredoszexualitas.hu portálok  2024. 05. 17 napjától érvényes panaszkezelési szabályzata. 

 A www.ebredoszexualitas.hu, továbbá a www.oktatas.ebredoszexualitas.hu internetes kereskedelmi és szolgáltató portálok üzemeltetője, a Liliverzum Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – székhelye: H-1077 Budapest, Jósika utca 11. fszt. 8.; cégjegyzékszáma: 01-09-405203; adószáma: 32067952-2-42 – mint Adatkezelő (a továbbiakban, mint: Adatkezelő) elkötelezett a munkatársai és üzleti partnerei, valamint velük kapcsolatba kerülő harmadik személyek (továbbiakban: Érintettek) személyes adatainak védelme érdekében a jelen panaszkezelési szabályzatot teszi közzé.

Az Adatkezelő biztosítja, hogy az Érintettek minden szempontból elégedettek legyenek az Adatkezelő szolgáltatásaival és ügyintézésével, viszont, mint minden szervezet működése során, előfordulhatnak olyan esetek, amelyek kapcsán szükségessé válik, hogy az ügyfelek az Adatkezelő szolgáltatásaival, illetve annak működésével kapcsolatos észrevételeiket, kifogásaikat és panaszaikat közölhessék. A www.ebredoszexualitas.hu teljeskörűen kivizsgálja és megválaszolja az Érintettek részéről történő, az Adatkezelői teljesítéssel összefüggő tevékenységet vagy mulasztást érintő kifogásokat (a továbbiakban együtt: Panasz).

  1. A panaszkezelési szabályzat közzététele

A Társaság a jelen panaszkezelési szabályzatot a honlapjain (www. ebredoszexualitas.hu; www.oktatas.ebredoszexualitas.hu) teszi közzé.

Panaszt tehetnek az Adatkezelő fogyasztónak minősülő ügyfelei és fogyasztónak nem minősülő ügyfelei, illetve azok képviseleti meghatalmazással rendelkező meghatalmazottjai. Az Érintett eljárhat meghatalmazott útján is. Amennyiben az Érintett meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.

  1. A panasz bejelentésének módja

Az Adatkezelő az Érintettek panaszait székhelyén szóban, a székhelyre küldött levélben, valamint a honlapján közzétett email elérhetőségén fogadja.

 

Írásbeli panasz:

Elektronikus levélben:

Írásbeli panaszt az ügyfél az info@ebredoszexualitas.hu email címre történő elektronikus üzenet útján bármikor tehet.

Szóbeli panasz:

Telefonon:

A szóbeli panaszt az Érintett személyesen megteheti az Adatkezelő telefonszámán
(+36 70/1634859) keddi napokon 10:00-12:00 és csütörtöki napokon 12:00-14:00 óra között.

III. A panasz kivizsgálása

Általános szabályok

A panasz kivizsgálása térítésmentes, azért külön díj nem kerül felszámításra. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével, illetve az Adatkezelő rendelkezésére álló és az ügyfél által ezen felül benyújtott dokumentumok alapján történik.

A panasz kivizsgálása során az Adatkezelő vizsgálja, hogy a panaszt az arra jogosult személy nyújtotta-e be, a bejelentés panasznak tekinthető-e vagy esetleg más jellegű bejelentésnek (pl. méltányossági kérelem, általános tájékoztatás kérés), illetve az Érintett megadott-e minden szükséges adatot a panasz kivizsgálásához.

Amennyiben ugyanazon ügyfél ugyanazon ügyben korábbival azonos tartalmú, az Adatkezelő által már megválaszolt panaszt terjeszt elő, anélkül, hogy a panasszal érintett ügyben bármilyen új körülmény merült fel, úgy – a jogszabályi követelmények figyelembevétele mellett – az Adatkezelő 30 (harminc) naptári napon belül válaszol arra vonatkozóan, hogy korábbi válaszát fenntartja-e.

Írásbeli panasz:

Az Adatkezelő az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül megküldi az Érintettnek.

Szóbeli panasz:

Az Adatkezelő a személyesen tett panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja.

Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Adatkezelő jegyzőkönyvet vesz fel. Ha az Érintett a szóbeli panasz kezelésével nem ért egyet, az Adatkezelő a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyv egy másolati példányát az Érintett részére átadja, míg a panaszra adandó, indokolással ellátott választ a jegyzőkönyv felvételét követő 30 naptári napon belül küldi meg.

Amennyiben jogszabály jegyzőkönyv készítését írja elő, a jegyzőkönyv legalább az alábbiakat tartalmazza:

  1. az Érintett neve,
  2. az Érintett lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe,
  3. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  4. az Érintett panaszának részletes leírása, a panasszal érintett kifogások elkülönítetten történő rögzítésével, annak érdekében, hogy az ügyfél panaszában foglalt valamennyi kifogás teljes körűen kivizsgálásra kerüljön,
  5. a panasszal érintett szerződés száma, ügytől függően ügyfélszám,
  6. az Érintett által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  7. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje.

 

  1. A panasszal kapcsolatos adatkezelés szabályai

Az Adatkezelő a panaszkezelés során különösen a következő adatokat kérheti az Érintettől:

  1. neve,
  2. számla sorszáma
  3. lakcíme, székhelye, levelezési címe, e-mail címe,
  4. telefonszáma,
  5. értesítés módja,
  6. panasszal érintett termék vagy szolgáltatás,
  7. panasz leírása, oka,
  8. ügyfél igénye,
  9. a panasz alátámasztásához szükséges, az ügyfél birtokában lévő olyan dokumentumok másolata, amely az Adatkezelőnek nem áll a rendelkezésre,
  10. meghatalmazott útján eljáró Érintett esetében érvényes meghatalmazás és
  11. a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.

Amennyiben az Adatkezelőnek a panasz kivizsgálásához az Érintett rendelkezésére álló további – különösen az ügyfél azonosításához szükséges, illetve a panasszal érintett jogviszonnyal kapcsolatos – információra van szüksége, azok beszerzése érdekében az Adatkezelő telefonon vagy írásban haladéktalanul felveszi a kapcsolatot az Érintettel.

A panaszt benyújtó Érintett adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli az Adatkezelő.

  1. Panaszkezeléshez fűződő tájékoztatási kötelezettség

Az Adatkezelő elsődleges célja, hogy az Érintettek részére kielégítő választ, tájékoztatást tudjon adni és mindkét fél részére megnyugtató módon tudja kezelni és lezárni a felmerült panaszokat, ezért az Adatkezelő kéri Tisztelt ügyfeleit, hogy elsősorban az Adatkezelő felé jelezzék panaszaikat a jelen szabályzatban foglaltak alapján. Ha az Adatkezelő a panaszt elutasítja, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 (harminc) naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelenül telne el, úgy az Érintett az alábbi szervekhez jogosult fordulni:

Fogyasztónak minősülő ügyfél:

  1. Pénzügyi Békéltető Testület – a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén; levelezési címe: HU-1525 Budapest, BKKP Pf.: 172.; telefon: +36-1-4899-700; e-mail: pbt@mnb.hu, a kérelem formanyomtatványának elektronikus elérhetősége: felugyelet.mnb.hu/pbt/bal_menu/letoltheto_dok;
  1. illetékes bíróság;
  1. Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság – Rövidített neve: NAIH, Székhelye: H-1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11., Telefon: +36-1-391-1400, Telefax: +36-1-391-1410, E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Fogyasztó az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.

Fogyasztónak nem minősülő ügyfél a panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén bírósághoz fordulhat.

Az Adatkezelő a panaszra annak jellege szerint válaszol, és a válaszában megjelöli, hogy az Érintett mely jogorvoslatra jogosult szervhez fordulhat.

  1. A panasz nyilvántartása

A panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről az Adatkezelő nyilvántartást vezet. A nyilvántartás tartalmazza:

  1. a panasz leírását, a panasz tárgyát képező esemény vagy tény megjelölését;
  2. a panasz benyújtásának időpontját;
  3. a panasz rendezésére vagy megoldására szolgáló intézkedés leírását, elutasítás esetén annak indokát;
  4. az intézkedés teljesítésének határidejét és a végrehajtásért felelős személy/szervezeti egység megnevezését;
  5. a panaszra adott válaszlevél postára adásának dátumát.

A panaszt és az arra adott választ az Adatkezelő 3 (három) évig megőrzi.

Záró rendelkezések

Jelen szabályzat 2024. 05. hó 17. napján lép hatályba és hatálybalépését követően előterjesztett, illetve benyújtott panaszokra kell alkalmazni.

Liliverzum Kft.

képviseletében:

Schnierer Katalin

Adatkezelő